Uitgave boek

Titel van het boek:

Leven in de eindtijd

Het boek ‘Leven in de eindtijd’ is eind januari 2024 uitgekomen.

De ondertitel luidt: ‘Via gisteren naar de toekomst’

Het boek vertelt het spannende verhaal over Gods plan met de wereld vanuit de profetieën, de toekomstvoorspellingen in de Bijbel. Tegelijk probeert het antwoord te geven op de vraag hoe dat plan van God er ongeveer uitziet.
Het boek beschrijft welke voorspellingen in grote lijnen al uitgekomen zijn. Maar ook proberen we antwoord te vinden op de vraag waar we ons vandaag in Gods plan bevinden. Daarnaast zoeken we naar wat er nog zal gaan komen. Want de Bijbel laat ons enorm veel weten over de tijd die voor ons nog in de toekomst ligt. Wellicht zelfs de nabije toekomst. Vandaag zien we al veel voorboden van een periode die de Bijbel aankondigt.
Al die indrukwekkende profetieën uit het Bijbelboek Daniël komen uitgebreid aan de orde. En van Openbaring worden een aantal mysterieuze hoofdstukken zelfs vers-voor-vers behandeld. Maar ook Ezechiël en Jezus spreken over belangrijke voorspellingen die betrekking hebben op de eindtijd, de tijd waarin we vandaag leven.

Daarnaast ga ik in het boek uitgebreid in op wat er na het sterven van een mens gebeurt en wat de Bijbel zoal vertelt over de opstanding van de mensen. De Bijbel is er namelijk heel duidelijk over dat alle mensen eens zullen opstaan en verantwoording moeten afleggen. Ook de mensen die daar zelf niet in geloven.
Die opstandingsdag zal echter niet voor alle mensen op hetzelfde moment komen. In het boek leg ik uit wat de Bijbel over diverse momenten van opstanding vertelt.

Al die onderwerpen hangen met elkaar samen. Om dit goed en duidelijk te kunnen uitleggen is het een behoorlijk dik boek geworden van maar liefst 775 pagina’s.
Het boek zal niet alleen als spannend verhaal over toekomstvoorspellingen worden gelezen. Het kan ook als studieboek en als naslagwerk over de Bijbelse profetieën gebruikt worden. Inmiddels wordt het boek al in gesprekskringen gebruikt.

Het is als mooie en stevige hardcover uitgegeven, in een wat luxere editie, en ligt in de winkel voor een prijs van € 39,95.
Ook via deze website is het voor die prijs te bestellen. Je krijgt het dan zonder verzendkosten thuisgestuurd. Ga naar de contactpagina om te bestellen.

Voorkant (cover) van het boek

ISBN 978-90-64514-07-4

Een paar reacties van lezers:

“Een ontzettend boeiend boek en het leest als een trein”
“Heel duidelijk en helder!”
“Boeiend, makkelijk leesbaar en bemoedigend.”

Voor meer, kijk dan op de pagina Recensies en reacties

Een overzicht van de inhoud van het boek ‘Leven in de eindtijd’ is hier te vinden.

Hier vind je enkele pagina’s als voorbeeld, zodat je een indruk krijgt van de stijl en de leesbaarheid.

In het boek is een register opgenomen met meer dan duizend verwijzingen om vanuit Bijbelteksten de juiste pagina in het boek te kunnen vinden.

Wil je het boek bestellen, stuur dan een mail via de contactpagina. Dan zorg ik dat je het zonder extra kosten thuisgestuurd krijgt. Of vraag ernaar bij jouw eigen boekwinkel.